بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
مقالات ایده اس‌ام‌اس

مشتری مداری و احترام به مشتری برای افزایش فروش

آیا از مهم ترین اصل مشتری مداری شرکت های بزرگ اطلاع دارید؟ دیجی کالا چگونه توانست به چنین میزانی از فروش و سود دهی برسد؟ چگونه میتوانید مشتریانی وفادار برای کسب و کارتان ایجاد کنید؟ آیا میتوان از طریق پنل پیامک درآمدی پایدار و مادام العمر ایجاد کرد؟ کسب و کاری که شغل دوم شما و درامدی بیشتر از حقوق کارمندی داشته باشد؟ اگر علاقمند به دانستن پاسخ این سوالات و افزایش دانسته های خود هستید تا پایان همراه ما باشید.

ترجیح میدهید یک بار فروش داشته باشید یا یک مشتری وفادار و  ثابت ؟ آیا میدانید میشل پلوسو مدیر عامل سابق آژانس مسافرتی Travelocity شخصا و حتی در تعطیلات  به تمام ایمیل های مشتریانش پاسخ میداد؟ دقت کرده اید که از لحظه ی خرید از دیجی کالا تا دریافت محصول ، بوسیله پیامک های متعدد لحظه به لحظه از وضعیت سفارشمان آگاه می شویم. همه ی این اقدامات برپایه اصل مهم احترام به مشتری است. همه ی مشتریان کسب و کار شما انسان هستند و انسان ها ازینکه بدانند فقط بدنبال پواشان نیستید و پس از پایان فروش همچنان برایتان مهم هستند، خوشحال میشوند و اعتماد و وفاداری شان نسبت به شماو همچنین  احتمال خریدشان افزایش می یابد.

” داشتن مشتریان وفاداری که مایلند باز هم از شما خرید کنند این دقیقا همان چیزی است که موجب جهشی بزرگ در کسب و کارتان می شود.

اگر شما مدیر یک فروشگاه اینترنتی هستید، آیا مشتریانتان را پس از خرید به حال خود رها میکنید ؟ چرا شما به صورت خودکار و با نصب یک افزونه به مشتریانتان پیامک ارسال نمی کنید تا انها را شگفت زده کنید ؟

اگر قبلا از پنل ارسال پیامک استفاده کرده باشید ممکن است با مشکلاتی همچون وجود خطوطی که پیامک های تبلیغاتی را مسدود ( بلاک) کرده اند مواجه شده باشید. در این مقاله به شما یک وب سایت ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس را معرفی میکنیم که علاوه بر حل مشکلات گذشته ، قابلیت ها و فرصت های جدیدی را به شما ارائه میکند . شما بوسیله پنل اس ام اس ایده اس ام اس IdehSMS.iR به آسانی میتوانید برای فروشگاه اینترنتی تان(از هر فروشگاه سازی که استفاده میکنید مانند ووکامرس یا پرستاشاپ و… ) یک سرویس خودکار ارسال پیامکی راه اندازی کنید تا  به صورت خودکار به بعد از خرید برای  مشتریانتان پیامک ارسال شود.

اگر از قبل پنل اس ام اس  خریده باشید ولی خط خدماتی ندارید، بعد از خرید، زمانی که به مشتری پیامک ارسال میکنید و از خریدش تشکر میکنید پیامک شما به او نمیرسد و تمام زحمات شما به همین سادگی به هدر می رود.

برای حل این مشکل پنل اس ام اس ایده SMS یک خط خدماتی رایگان (۱۰۰۰۲۰۴۰۰) را برای تمامی کاربرانش در نظر گرفته است که به کمک این خط شما می توانید به تمامی مشتریانتان که حتی پیامک های تبلیغاتیشان را بلاک کرده اند ، پیامک اطلاع رسانی ارسال کنید.

اما شاید بگویید من یک فروشگاه اینترنتی یا وبسایت ندارم، آیا پنل اس ام اس برای من کاربردی دارد؟

 

تبلیغات پیامکی

روزانه میلیون ها پیامک تبلیغاتی از سوی کسب و کارهای مختلف در سرتاسر دنیا ارسال می شود . با این کار در این دنیای شلوغ و پر هیاهو نام و برندتان همواره در ذهن مشتریان می ماند.. واضح است که پول نسبتا ناچیزی که صرف ارسال پیامک انبوه میکنید نه تنها هزینه نیست بلکه بزودی موجب افزایش قابل توجه فروشتان می شود. آیا شما یک فرصت تبلیغاتی با ضریب نفوذ بالا و درعین حال کم هزینه را نادیده میگیرید؟

پنل اس ام اس ایده SMS به کمک قابلیت های مختلف ارسال مانند ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک با تفکیک سن و جنسیت یا ارسال پیامک به بانک مشاغل می تواند پیامتان را دقیقا به مخاطب هدف شما  ارسال کند.

 

زندگی با درامد کارمندی یا ایجاد یک کسب و کار شخصی ؟ انتخاب با شماست!

اگر بدنبال ایجاد درآمدی پایدار در کنار شغل کنونی خود هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شغل دوم

اگر به دنبال یک شغل درامدزا و پاره وقت هستید، فرصت را از دست ندهید ! همین الان کسب درامد اینترنتی را شروع کنید!

چطور می توانم با ایده SMS کسب درآمد کنم و این درآمد به چه میزان است؟

شما با خرید سامانه نمایندگی اس ام اس و با جذب زیر مجموعه می توانید به صورت مادام العمر از شارژ کاربرانتان درامد داشته باشید. پنل های پیامکی بفروشید، و جالب است بدانید این کسب و کار هیچ نیازی به شما ندارد، کابر سامانه را شارژ میکند، پیامکش را ارسال میکند و همه این ها در حالی است که شما فقط در حال بررسی موجودی حساب بانکی خودتان هستید !

نویسنده

علی رحمان پور

سامانه پیام کوتاه ایده SMS

زمینه فعالیت ایده پردازان :

خدمات اینترنت ADSL , Wireless ,TDLTE و سامانه پیامکی و بازاریابی و تبلیغات

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.