بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس

در ایران چندین سورس اصلی برای پنل ارسال پیامک وجود دارد، یکی از بهترین سورس‌های سامانه ارسال پیامک در ایران IPPANEL است که دائما بروز می‌شود، اما به دلیل فرایند بازاریابی IPPANEL هیچ کدام از نمایندگان دوست ندارند که مرجع اصلی سامانه پیامک مشخص شود، از این رو سرویس سامانه پیامک IPPANEL بدون انکه هیچگونه اطلاعات تماسی قرار دهد دامنه IPPANEL.COM را راه اندازی کرده است، متاسفانه بعضی از نمایندگان IPPANEL از این موقیعت سوء استفاده کرده خود را به عنوان سورس اصلی IPPANEL  معرفی می‌کنند، در صورتی که سایت اصلی هیچگونه اطلاعات تماس قرار نگرفته است، سوال بسیار مهم اینجاست این نماینده پنل پیامک که تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا خود را به عنوان IPPANEL معرفی کند چرا در سایت اصلی IPPANEL.COM اطلاعات تماس را قرار نمی دهد؟

ماجراجویی برای پیدا کردن سورس اصلی IPPANEL آغاز می‌شود!

۲ تئوری برای شرکت‌هایی که خود را IPPANEL معرفی می‌کنند، قابل تصور است.

  • تئوری اول (نگاه خوشبینانه): شرکت اصلی IPPANEL با شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند سورس اصلی IPPANEL هستند، یکی است، سوال مهم اینجاست دلیل اینکه چرا دامنه IPPANEL.COM هیچ اطلاعاتی نیست؟ آیا منطقی است که شما به دامنه digikala.com دسترسی داشته باشید و اطلاعات تماس را در دامنه digikala.co ثبت کنید و تلاش کنید که در کلمه دیجی کالا رتبه بگیرید؟ اگر واقعا اینگونه باشد کل ippanel  زیر سوال می رود و این یعنی شرکت ippanel با نمایندگان خود صادق نیست بنابراین این تئوری کلا مردود است.
  • تئوری دوم (نگاه واقع بینانه): شرکت‌هایی که خود را سورس اصلی ippanel اعلام می‌کنند نمایندگان پنل پیامکی ippanel هستند که می‌خواهند از اعتماد شما سو استفاده کرده و خود را به عنوان مرجع رسمی ippanel اعلام کنند، زیرا اگر توانایی این را داشتند در همان سایت اصلی ای پی پنل اقدامات مورد نظر را انجام می دادند، بنابراین از نمایندگانی که خود را سورس اصلی ای پی پنل اعلام می‌کنند بترسید زیرا در رفتار آنها هیچ نشانه‌ای از صداقت وجود ندارد، صداقت کامل ان است که خود را نماینده اعلام کنند آن‌ها می‌خواهد به هر روشی حتی دروغ گفتن به شما از اعتماد شما سو استفاده کنند.

امکانات سورس ippanel

سامانه ippanel پیشرفته‌ترین و کاملترین سامانه ارسال پیامک و ارسال پیام صوتی و ایمیل می‌باشد و کامل‌ترین بانک شماره‌های کل کشور با تفکیک ایرانسل و همراه اول و بانک مشاغل کشور را دارد به گونه‌ای که هر نوع ارسال انبوه پیامک کشوری با تفکیک سن و جنسیت، کدپستی منطقه ای، ارسال از روی نقشه گوگل، ارسال به شهر ها و شهرستان‌ها، ارسال بر اساس دکل BTS و … را دارد.

همین‌طور تمام ماژول‌های ضروری و پیشرفته مانند مسابقه و نظرسنجی پیامکی، کدخوان، منشی پیامکی، نوبت دهی پیامکی، ارسال یاداوری‌ها و تبریکات واخطاریه‌ها بصورت اتوماتیک، ارسال‌های پیشرفته از روی فایل تکست و اکسل و …

 

بروزرسانی و پشتیبانی در ippanel

افزودن امکانات جدید و بروز با نیاز روز و ایجاد تغییرات اضطراری در هر سامانه پیامکی مهم و قابل توجه است. برخی از سامانه‌ها از این لحاظ رها شده تلقی می‌شوند و همکاری با آنها در آینده مشکلاتی برای کاربران بوجود خواهد آورد.

پنل پیامک ippanel از این لحاظ پیشرو می‌باشد و همچنان با بروزرسانی‌های نرم افزاری و رفع مشکلات و افزودن امکانات جدید سعی دارد امکانات بروز و بدون ایراد را برای تمام کاربران زیرمجموعه فراهم آورد. پشتبانی سامانه ippaenl برای کاربران فراز اس ام اس تعهد دائمی ماست.

 

تعرفه ارسال در نمایندگی سامانه ippanel

مهم‌ترین مقوله در پنل ارسال پیامک انبوه تعرفه ارسال هر پیامک است. هرچقدر تعرفه ارسال اس ام اس انبوه پایین‌تر باشد تبلیغات پیامکی مقرون به صرفه تر خواهد بود. که با خرید نمایندگی سامانه پیامک فراز اس ام اس می‌توانید تعرفه بسیار مناسبی برای ارسال پیامک داشته باشید.

 

نمایندگی پنل پیامک ippanel

هر شخص یا شرکتی که قصد دارد نمایندگی پنل پیامک اخذ کند، همان ابتدا باید دقت کافی در انتخاب سامانه را داشته باشد چرا که اگر بعد از مدتی فعالیت کردن در سامانه متوجه شود که انتخاب سامانه برای نمایندگی اشتباه بود و باید سامانه دیگری را جهت ادامه نمایندگی انتخاب کند، دیگر کمی دیر شده است. چون کاربران و خطوط اختصاصی به راحتی قابل انتقال به سامانه دیگر نیستد، کاربران اگر از وبسرویس افزونه ها استفاده می کنند باید تنظیمات وبسرویس را تغییر دهند و کلی مکافات دیگر را تحمل نمایید. پس همان ابتدا قبل از شروع فعالیت از انتخاب سامانه مناسب برای نمایندگی مطمئن شوید.

نمایندگی پنل پیامک ippanel از قابل اطمینان‌ترین سامانه پیامک می‌باشد و با خیال آسوده و آرامش می‌توانید در ippanel فعالیت کنید و کاربر و نماینده جذب کنید و مطمئن باشید که هرگز نیازی به تغییر پنل پیامک نخواید داشت چرا که ippanel از هر لحاظ چه امکانات، تعرفه ارسال، بروزرسانی، پشتیانی و … از دیگر سامانه های رقیب پیشتاز میباشد. همچنین در سورس ippanel به هر کاربر زیرمجموعه چندین خط اختصاصی رایگان از اپراتورهای مختلف ارایه می‌شود.

از کدام نماینده ippanel سامانه پیامک خریداری کنیم؟

اگر محیط نرم افزاری پنل پیامک های مختلف را بررسی کنید میبینید که امکانات مشابه در قالب نرم افزاری مختلف دارند. در واقعی هرشرکتی که پنل ارسال پیامک جامعی را ارائه می‌دهید و تمام امکانات و خطوط اپراتورهای مختلف را در یک پنل پیامکی ارایه می‌دهید. در واقع نرم افزار و سامانه منحصر به فرد خود را دارد که به این نرم افزارهای منحصر به فرد ارسال پیامک اصطلاحا سورس پنل پیامک می‌گویند.

هر شرکتی معمولا سورس را برنامه نویسی و ایجاد می‌کند و کم کم با توجه نیاز کاربران و التزامات بروزرسانی انجام می‌گردد. ارزش ریالی این سورس ها بعلت اختصاصی بودن بسیار بالا و معمولا بالای صد میلیون تومان ارزش گذاری می‌شوند و خرید و فروش سورس کمتر رخ می‌دهد. به همین علت تعداد کل سورس های پنل پیامک در ایران انگشت شمار و تعداد فعال کمتر از ۱۰ عدد می‌باشد.
از آنجایی مدیریت و مالکیت هر سورس در انحصار شرکت خاصی می‌باشد پس امکانات و پشتیبانی و حتی تعرفه ارسال هرکدام متفاوت است که یکی از بهترین ها و باصرفه ترین‌ها سورس پیامک ippanel می‌باشد که با خرید نمایندگی پنل اس ام اس فراز اس ام اس می توانید کسب درامد اینترنتی از طریق نمایندگی پنل اس ام اس را همین الان شروع کنید. برایی ثبت نام می توانید راهنمای ثبت نام در ippanel را مشاهده کنید.

 

  1.  بانک شماره موبایل دانمی همراه اول سراسر کشور
  2.  بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول سراسر کشور
  3.  ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی سراسر کشور
  4.  پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در سراسر کشور
  5.  ارسال پیامک به شماره های بلک لیست سراسر کشور
  6.  ارسال سن و جنسیت در سراسر کشور
  7.  نمایندگی پنل اس ام اس در سراسر کشور

نویسنده

علی رحمان پور

سامانه پیام کوتاه ایده SMS

زمینه فعالیت ایده پردازان :

خدمات اینترنت ADSL , Wireless ,TDLTE و سامانه پیامکی و بازاریابی و تبلیغات

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.