بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
پرسش و پاسخ

بیشتر بخوانید
سوالات متداول

1. چرا از سامانه پیامک ایده SMS پنل پیامکی خرید کنم؟

سامانه پیامک ایده SMS ام یکی از  معتبر ترین و موفق ترین شرکت های فعال در زمینه ارسال پیامک انبوه است. این افتخار حاصل تلاش تیم خلاق و متعهد ایده SMS و همچنین اعتماد مشتریان عزیزمان بوده است. ما سرسخت هستیم، ما پیگیر هستیم، ما خلاق هستیم!

با ارائه قابلیت های بی نظیری مانند ارسال پیامک به بلک لیست با خطوط خدماتی بدون نیاز به سفته، مناسب ترین تعرفه پیامک و آپدیت های مستمر افزونه های پیامکی در تلاش هستیم راه حل‌های مناسب و مقرون به صرفه ای را برای کاهش هزینه‌ها و افزایش راه های تبلیغاتی توسط بستر مناسب  به کارفرمایان ارائه کنیم.

2. تفاوت سامانه پیامک ایده SMS با سایر سامانه های پیامکی در چیست؟

شرکت ایده SMS با در نظر گرفتن 30 روز ضمانت بازگشت وجه این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت سامانه پیامک را خریداری کنید ودر صورت بروز مشکل هزینه شما کاملا عودت داده می شود.

به روز سانی مداوم بانک شماره ها، افزونه های پیامکی، سازگار بودن با اکثر افزونه های پیامکی معتبر از قابلیت های منحصر به فرد ایده SMS می باشد.

در کنار امکانات پنل اس ام اس و پشتیبانی 24 ساعته، ارائه دفتر کار مجازی، اپلیکیشن اندروید و دستگاه ذخیره شماره موبایل وجه تمایز فراز اس ام اس با سایر سامانه های پیامکی می باشد.

 
3. آیا امکان ارسال لینک در سامانه پیامک ایده SMS وجود دارد؟

بله. قابلیت ارسال پیامک لینک دارد در تمام پنل های پیامکی ایده SMS وجود دارد و به راحتی می توانید لینک سایت، اینستاگرام و کانال تلگرام را ارسال کنید.

4. در صورتی که بعد از خرید به راهنمایی نیاز داشته باشم باید چه کاری انجام دهم؟

پشتیبانی ایده SMS به دو صورت تلفنی و از طریق تیکت انجام می شود.

پشتیبانی تلفنی از ساعت 8 صبح الی 19 می باشد و در پشتیبانی از طریق تیکت پشتیبانی در 24 ساعت انجام می شود.

5. ایا می توانم ازایده SMS درامد داشته باشم؟

بله 

6. سامانه ایده SMS با کدام افزونه های پیامکی سازگار است؟
7. ایا امکان ارسال پیامک از طریق وب سرویس وجود دارد؟
8. ایا تعرفه ارسال پیامک فارسی و انگلیسی متفاوت است؟
9. امکان ارسال پیامک به چه اپراتورهایی وجود دارد؟
10. آیا سامانه دارای دسترسی دمو می باشد؟

بله. برای مشاهده در نسخه آزمایشی سامانه از طریق لینک زیر ثبت نام نمایید و در صورتی که از امکانات سامانه پیامکی رضایت داشتید از پنل آزمایشی نسبت به خرید سامانه پیامکی اقدام نمایید.

11. آیا امکان ارسال پیامک قبل از خرید جهت تست وجود دارد؟

برای تست سرعت ارسال پیامک می توانید از طریق لینک زیر شماره موبایل خود را وارد کنید تا از سرعت ارسال پیامک سامانه پیامکی ایده SMS مطمئن شوید.

http://idehsms.ir/send-test

اما امکان ارسال پیامک با متن دلخواه وجود ندارد، با توجه به اینکه برای ارسال پیامک می بایست مدارک احراز هویت را ارسال نمایید تا هویت ارسال کننده پیامک مشخص باشد.

همچنین لازم به ذکر است که سامانه ایده SMS دارای 30 روز گارانتی بازگشت وجه است و در صورتی که مشکلی باشد می توانید درخواست دهید تا هزینه پرداخت شده به حساب شما واریز شود.

12. آیا سامانه پیامک ایده SMS هزینه تمدید (سالیانه) دارد؟

بله، تمامی پنل‌های پیامکی یک ساله بوده و در سال‌های آتی با 15% تخفیف قابل تمدید می‌باشند. این هزینه صرف بهبود خدمات فراز اس‌ام‌اس و به‌روزرسانی و توسعه افزونه‌های پیامکی سیستم می‌گردد ولی کاربرانی که ارسال سالیانۀ آنها به بیش از ۱میلیون پیامک باشد، از پرداخت آبونمان سالیانه معاف خواهند بود.

لازم به ذکر است ارائه سامانه پیامک به عنوان مادالعمر و دائمی بر خلاف قرارداد مخابرات و صنف سامانه‌های پیامکی می‌باشد و شرکت‌های معتبر که به کاربران پشتیبانی ارائه می‌کنند هیچگاه خلاف قوانین صنفی عمل نمی کنند.

13. آیا برای ارسال پیامک نرم افزار و یا تجهیزات فیزیکی لازم است؟

خیر. سامانه پیامک نرم افزار آنلاین و تحت وب بوده و نیاز به نصب هیچ نرم افزاری روی لپ تاپ یا موبایل ندارید. از طریق مرورگر گوشی یا کامپیوتر می توانید وارد سامانه پیامک شده و از طریق اینترنت نسبت به ارسال پیامک اقدام نمایید.

پیشنهاد ما استفاده از مرورگر گوگل کروم است. نیازی به خرید سخت افزار نمی باشد و سرعت اینترنت شما تاثیری در سرعت ارسال پیامک ندارد زیرا سامانه پیامک در سرورهای قدرتمند و با اینترنت پرسرعت شرکت ایده SMS فعال است و پیامک های شما با بالاترین سرعت ارسال می شود.

توصیه می شود جهت استفاده از بالاترین سرعت هنگام استفاده از سامانه پیامک فیلتر شکن خود را خاموش کرده و از آدرس https://sms.idehsms.ir وارد پنل پیامک خود شوید.

 
14. در صورت خرید شارژ، آیا محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود دارد؟

تا زمانی که سامانه پیامک شما فعال است می توانید از شارژ سامانه پیامکی استفاده کنیدو در صورتی که زمان تمدید سالانه پنل شما فرا رسیده باشد بعد از تمدید می توانید نسبت به استفاده از شارژ خریداری شده اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که از آنجا که هزینه شارژ به حساب اپراتور واریز می شود در هنگام درج مبلغ دقت لازمه را مبذول نمایید زیرا شارژ خریداری شده به هیچ عنوان قابل عودت نمی باشد.

15. آیا بابت پیامک های ارسال نشده هزینه کسر می شود؟

خیر. سامانه پیامک ایده SMS هزینه پیامک‌های بلک لیست را به صورت کامل و در تمامی اپراتورها به پنل کاربر به صورت خودکار عودت می‌دهد و شما بابت پیامک‌ به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند هیچ هزینه را را پرداخت نمی کنید.

در صورت استفاده از خطوط دلیوربیس (2000 یا 5000) حتی هزینه پیامک های نرسیده به گوشی بدلیل خاموش بودن یا در دسترس نبودن خطوط همراه اول به صورت کامل عودت داده می‌شود.

16. آیا امکان مشاهده گزارشات ارسال به صورت کامل وجود دارد؟

بله. سامانه پیامک ایده SMS موظف است که دلیوری کامل گزارشات ارسال را به کاربر نمایش دهد تا کاربر از جزئیات ارسال پیامک مطمئن باشد و بابت ارائه گزارشات دلیوری دریافت پیامک هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌شود.

17. آیا امکان ارسال پیام فقط در ساعات اداری وجود دارد؟

خیر. ارسال پیامک انبوه و گروهی از ساعت 7 صبح تا ساعت 24 بامداد امکان پذیر است و در خارج این ساعت امکان ارسال پیامک گروهی وجود ندارد، اما در صورتی که از طریق وب سرویس و برای سایت یا اپلیکیشن خود قصد ارسال پیامک دارید مشکلی وجود نداشته و پیامک های وب سرویس به صورت شبانه روزی و 24 ساعته با سرعت بالا و کمتر از 5 ثانیه ارسال می شود.

18. آیا امکان ارسال پیام کوتاه به سایر کشورها وجود دارد؟

بله. سامانه پیامکی ایده SMS با اپراتورهای پیامکی در ایران و خارج ایران طرف قرارداد بوده و شما می توانید علاوه به ارسال پیامک در داخل کشور، از طریق خط بین المللی از کشور کانادا برای ارسال بین المللی به ۱۴۸ کشور اقدام نمایید. البته قابلیت ارسال پیامک خارج کشور فقط در پنل پیامک تجاری فعال است بنابراین اگر شما نیاز به ارسال پیامک بین الملل دارید می بایست پنل تجاری را تهیه نمایید یا اگر قبلا پنل پیامکی خود را تهیه کرده اید می بایست نسبت به ارتقاء پنل اقدام نمایید.

 
19. ایا باید حتما خط اختصاصی خرید کنم؟

برای اینکه بتوانید از قابلیت دریافت پیامک استفاده نمایید، می بایست خط اختصاصی ثبت نمایید. برای ثبت خط اختصاصی از منو سمت راست > عملیات حساب > خرید شماره اقدام نمایید.

شماره های 14 و 15 رقمی اپراتور 5000 رایگان بوده و برای ثبت شماره اختصاصی با تعداد ارقام کمتر می توانید تعرفه ثبت خطوط اختصاصی را ملاحظه نموده و نسبت به خرید شماره اختصاصی اقدام نمایید.

هنگام ثبت خط اختصاصی، تکمیل تمام اطلاعات ضروری بوده، شماره وارد شده می بایست با فرمت انگلیسی باشد و در فرم ثبت شماره هنگام درج شماره ثابت حتما پیش شماره استان را وارد کنید.

در نظر داشته باشید که ثبت و فعال سازی خطوط اختصاصی یک روز کاری زمانبر بوده و شما می توانید نتیجه ثبت خط را در منو سمت راست > عملیات حساب > شماره های ثبت شده ملاحظه نمایید.

پیشنهاد ما برای خطوط رایگان اپراتور 50001 می باشد و اگر قصد خرید خط دارید پیشنهاد ما اپراتور 1000 می باشد.

هچنین لازم بذکر است که اپراتور 1000 و 5000 به شما اجازه ارسال لینک نیز می دهند، بنابراین اگر قصد قراردادن لینک سایت یا پیج اینستا و… را دارید پیشنهاد می کنیم از این اپراتورها نسبت به ثبت خط اختصاصی اقدام نمایید.

20. چه خطوطی برای ارسال در اختیار من قرار می گیرد؟

با خرید سامانه پیامک و ارسال مدارک احراز هویت خطوط رند و اشتراکی عمومی برای ارسال پیامک انبوه در اختیار شما قرار داده می شود و بسته به پنلی که خریداری می کنید، می توانید چندین خط اختصاصی رایگان را ثبت نمایید بنابراین با خرید سامانه پیامک خطوط ارسال پیامک به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی به پرداخت هزینه نمی باشد اما در صورتی که نیاز به خطوط اختصاصی بیشتر یا خط اختصاصی رند با شماره های کوتاه دارید از بخش عملیات حساب > خرید شماره می توانید نسبت به خرید شماره اختصاصی رند اقدام نمایید.

21. آیا دریافت پیامک هزینه دارد؟

خیر. دریافت پیامک برای شما هیچ هزینه ای نداشته و شما می توانید لیست کامل شماره ها و متن پیامک دریافتی را در داخل سامانه ملاحظه نمایید و یا از پیامک های دریافتی بدون پرداخت هزینه خروجی اکسل بگیرید.

در سامانه پیامک ایده SMS در صورت تمایل می توانید قابلیت دایورت پیامک را فعال نمایید تا پیامک های دریافتی به خط اختصاصی شما به صورت اتوماتیک به شماره موبایل شما یا ایمیل شما ارسال شود.

 
22. چطور می توانم از خط ثابت اس ام اس ارسال کنم؟

برای ارسال پیامک با خط ثابت شما می بایست خط تلفن ثابت مورد نظر را داشته باشید تا بتوانید مدارک مربوطه را ارسال نمایید و قابلیت ارسال پیامک در سامانه پیامکی برای شما فعال شود.

اگر شما خط تلفن را به صورت حقیقی ثبت کرده اید می بایست جواز کسب داشته باشید یا مالک تلفن جزء اعضای هیئت مدیره شرکت باشد. اگر خط شما به صورت حقوقی ثبت شده است از طریق تیکت پشتیبانی مدارک ثبت شرکت را ارسال نمایید تا برای بررسی به اپراتور ارسال شده و بعد از آن خط 021 برای ارسال پیامک برای شما فعال شود.

در صورتی که شماره تهران نداشته باشید، می توانید از خطوط غیر متناظر به صورت 021000xxxxxx استفاده نمایید که 5 رقم آخر توسط شما انتخاب شده البته هزینه خطوط غیر متناظر نسبت به خطوط متناظر بیشتر است.

23. خط خدماتی چیست؟

شماره خدماتی به سرشماره هایی پیامکی گفته می شود که قابلیت عبور از بلک لیست را دارد و از این خطوط می توانید برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی استفاده کنید. هنگام استفاده از خطوط خدماتی در صورتی که حتی مخاطب پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشد باز هم پیامک شما را دریافت می کند.

ارسال پیامک تبلیغاتی با خطوط خدماتی مجاز نبوده و برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود و بلک لیست می بایست از “ارسال از طریق خط سیمکارت ” شرکت استفاده نمایید.

24. آیا امکان انتقال شماره های از قبل خریداری شده به شرکت ایده SMS وجود دارد؟

بله. امکان انتقال خطوط اختصاصی به شرکت فراز اس‌ام‌اس وجود دارد و انتقال خط اختصاصی می بایست از سمت مبدا انجام شود. برای دریافت اطلاعات حساب ایده SMS در اپراتورهای مختلف از طریق تیکت پشتیبانی اعلام نمایید تا نام و اطلاعات اکانت برای شما ارسال شود. با اعلام این اطلاعات به سامانه مبدا خط شما منتقل شده و می توانید در سامانه پیامک ایده SMS از این خط اختصاصی استفاده نمایید.

25. لیست سیاه مخابراتی چیست؟

لیست سیاه ارسال به شماره موبایل هایی گفته می شود که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند به این شماره موبایل ها با خطوط تبلیغاتی در سامانه پیامک نمی توانید پیامک ارسال نمایید اما سامانه ایده SMS از طریق خط سیمکارت و از طریق خطوط خدماتی قابلیت ارسال پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست (شماره های لیست سیاه) را در اختیار شما قرار می دهد.

26. چگونه به شماره های مسدود و بلک لیست پیامک تبلیغاتی بفرستم؟

برای ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های مسدود می بایست از طریق خطوط سیمکارت اقدام نمایید که در سامانه پیامکی ایده SMS به دو روش ارسال مستقیم با سیمکارت و ارسال به شماره های مسدود از طریق سیمکارت امکان پذیر است.

ما پیشنهاد می کنیم که فقط به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند با خط سیمکارت پیامک را ارسال نمایید زیرا:

1- افردی که پیامک تبلیغاتی آنها فعال است پیامک شما را سریع تر دریافت می کنند

2- هزینه ارسال شما به شدت کمتر می شود، زمانی که پیامک با خط سیم کارت ارسال می کنید از آنجایی که تعرفه ارسال سیم کارت بیشتر است می توانید ابتدا به افرادی که پیامک تبلیغاتی آنها فعال است با خطوط تبلیغاتی با هزینه کمتر (500010707 و 50009589) ارسال نموده هر کسی که پیامک شما را دریافت نکند هزینه عودت داده می شود، سپس برای ارسال به بلک لیست در بخش گزارشات ارسال > مشاهده > فیلتر نمایش را بلک لیست قرار داده و با انتخاب دکمه ارسال دوباره از طریق سیم کارت به شماره های مسدود نیز پیامک شما ارسال می شود.

لازم به ذکر است تمامی تعرفه های ارسال پیامک خود را می توانید در بخش منو بالای پنل > پروفایل ملاحظه نمایید و تعرفه سیم کارت با اصطلاح GSM نوشته شده است.

27. چگونه می توانیم نرم افزار اختصاصی و یا CRM را به سامانه پیامک متصل کنیم؟

سامانه پیامک ایده SMS دارای وب سرویس و API به زبانهای مختلف برنامه نویسی است که شما می توانید از این وب سرویس ها برای اتصال سامانه پیامک به نرم افزار خود استفاده نمایید. در صفحه وب سرویس پیامک نمونه کدهای برنامه نویسی ما را ملاحظه نمایید یا در صورتی که از سیستم خاصی استفاده می کنید می توانید از صفحه افزونه های پیامکی ما استفاده کنید.

28. چرا پیامک های وب سرویس ما با تاخیر 2 - 3 دقیقه ارسال می شود؟

برای اینکه پیامک های شما با سرعت بالا و در کمتر از 5 ثانیه ارسال شود، می بایست از وب سرویس پترن استفاده کنید. در این وب سرویس پیامک ها بدون تایید ناظر انسانی با سرعت بسیار بالا ارسال می شود.

اگر خودتان کد نویسی را انجام داده اید از منو سمت راست > ارسال بر اساس پترن، پترن اختصاصی ثبت نموده و سپس از منو سمت راست > خدمات وب سرویس > خدمات وب سرویس نمونه کد ارسال سریع را استفاده نمایید تا پیامک ها با سرعت بالا ارسال شود.

اگر از افزونه استفاده می کنید از بخش پشتیبانی > ارسال تیکت پشتیبانی > لطفا اسم افزونه را اعلام نمایید تا مطابق با افزونه ویدیوهای آموزشی برای ارسال سریع پیام در اختیار شما قرار داده شود و بتوانید با سرعت بالا پیامک ارسال کنید.

29. بخش همکاران چیست و چه کاربردی دارد؟

ممکن است در شرکت شما که از خدمات ارسال پیامک ایده SMS استفاده می کنید چندین کارمند داشته باشید که هر یک وظیفه ای را برعهده داشته باشند. مثلا واحد مالی ، واحد فنی ، واحد فروش و… .

شما می توانید برای هر یک از این بخش ها یک همکار ایجاد کرده و دسترسی بخشی از سامانه را به این همکار بدهید.

دقت بفرمایید هر اقدام در پنل اس ام اس شما انجام شود با مسولیت شما بوده و بر عهده شما می باشد، بنابراین در ایجاد همکار و سطوح دسترسی ایشان دقت لازم را بفرمایید.

30. من نمایندگی سامانه پیامکی را تهیه کرده ام حالا باید چکار کنم؟

ورود شما را صمیمانه به خانواده ایده SMS تبریک می گوییم و به شما کمک می کنیم که از طریق اینترنت بتوانید درامد خود را افزایش دهید.

برای اینکه بتوانید از سامانه نمایندگی خود استفاده نمایید می بایست چندین کار را انجام دهید:

1- اولین گام قیمت گذاری پیامک است که شما می بایست قیمت گذاری پیامک را بر اساس اپراتور 50002 مشخص نمایید، قیمت پیامک 50002 در پروفایل برای شما درج شده است و مابه تفاوت این مبلغ سود شما از خرید شارژ کاربر است که با گرفتن درگاه پرداخت اختصاصی به حساب شما نیز واریز می شود.

حداقل قیمت گذاری 150 ریال است که طبیعتا برای پیامک انگلیسی 2 برابر خواهد بود و شما می بایست هر 4 فیلد را در این بخش تکمیل نمایید، اما می توانید به کاربران خود هنگام ساخت بسته یا هنگام ساخت کاربر تخفیف بیشتری در نظر بگیرید و قیمت پیامک را برای کاربران تان تا قیمت خرید خود کاهش دهید. (برای این کار از منو سمت راست > مدیریت و تنظیمات > قیمت گذاری پیامک اقدام نمایید.)

 

2- تنظیمات بسته ها: برای اینکه بتوانید کاربر ثبت نمایید می بایست حداقل یک بسته ایجاد کنید و دسترسی به بسته ها را مشخص نمایید.

برای این کار از منو سمت راست > مدیریت و تنظیمات > تنظیمات بسته ها می توانید به هر تعداد که بخواهید بسته ایجاد نمایید اما داشتن حداقل یک بسته ضروری است و هنگام ساخت بسته می بایست حتما دسترسی ها را برای کاربر مشخص نمایید. در صورتی که دسترسی ها را برای کاربر مشخص نکنید برای کاربر شما صفحه سفید بالا می آید و بعضی از دسترسی ها مانند ارسال مدارک ، شارژ حساب و… ضروری است.

تایید مدارک از سمت ما انجام شده و نیازی نیست که شما کار خاصی را انجام دهید و کاربران شما می بایست تصویر کارت ملی جدید و یک شماره کارت بانکی جهت احراز هویت ارسال کنند

 

برای اینکه کاربر شما بتواند از سایت اختصاصی و دامنه اختصاصی شما لاگین کند می بایست در منو سمت راست > مدیریت و تنظیمات > تنظیمات مدیریتی > دامنه > آدرس دامنه خود را وارد نمایید و توضیحات لازمه در این بخش قرار دارد.

برای اینکه از فروش خطوط اختصاصی نیز درامد داشته باشید و کاربران شما بتوانند خط اختصاصی ثبت کنند از منو سمت راست > قیمت گذاری خطوط را نیز انجام دهید ( در ابتدای کار ضرور نیست و می توانید به مرور زمان این کار را انجام دهید)

همچنین یک فایل آموزشی تصویری کامل در مورد نمایندگی در بخش پشتیبانی > راهنما وجود دارد که پیشنهاد می کنیم این فایل را مشاهده نمایید.

راهنمایی بیشتر

تیم پشتیبانی ما
همیشه به شما 24/7 کمک می کند

برای مشتریان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

برای همکاران

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

برای کسب و کار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم

برای استارت آپ ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم