بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
خط اختصاصی پیامک+

تعرفه خطوط اختصاصی پیامکی اجتماعی و مدیریت خدمات

برای دریافت پیامک از سمت مخاطب، باید یک خط اختصاصی داشته باشید. خطوط اختصاصی 14 رقمی به صورت رایگان به شما تعلق می گیرد.

مهمترین مزیت ثبت خطوط اختصاصی، شماره منحصر به فرد و قابلیت دریافت رایگان پیامک از مخاطب است. شما بدون نیاز به خرید شماره پیامکی، می توانید یک خط اختصاصی رایگان تهیه کنید؛ اما برای ارسال و دریافت پیام به یک سامانه پیامکی یا پنل اس ام اس نیاز دارید.

همانطور که برای تلفن همراه، اپراتورهای متفاوتی (ایرانسل، همراه اول، رایتل و تالیا) وجود دارد، برای خطوط اختصاصی سامانه پیامکی نیز اپراتورهای مختلفی با سرشماره‌های (1000،2000،3000،5000 و خط ثابت) وجود دارد که هرکدام کیفیت و تعرفه ارسال پیامک متفاوتی دارند.

برای مشاهده تعرفه های انواع اپراتور مانند اپراتور 1000 برای خرید سامانه پیامکی و مشاهده تعرفه ها از لینک زیر اقدام کرده و برای آشنایی بیشتر با خطوط اختصاصی، ادامه صفحه را مطالعه کنید

اپراتور 1000

اپراتور 1000 در سال 1384 به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده پیامک های انبوه معرفی شد.

اپراتور 2000

اپراتور 2000 جزء باکیفیت‌ترین سرویس‌د‌هندگان ارسال پیامک تبلیغاتی است

اپراتور 3000

اپراتور 3000 یا مگفا (مرکز گسترش و فناوری اطلاعات) یکی از قدیمی‌ترین سرشمارهای خطوط ارسال پیامک است

اپراتور 50001

اپراتور پیامک 50001 یکی از خطوط پرطرفدر برای ارسال پیامک است

اپراتور خط 021

اپراتور آسانک امکان ارسال پیامک با خط تلفن ثابت شرکت و فروشگاه را (با پیش شماره021 و 026) برای شما فراهم می‌کند

سوالات متداول

1. حتما باید خط اختصاصی ثبت کنم؟

خیر. سامانه پیامک ایده SMS، خطوط رند اشتراکی را به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار می دهد. در حالت کلی نیازی به خرید و یا ثبت خط اختصاصی نیست. برای ارسال پیامک، در موارد خاص مانند فروش ملک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم پزشکی، پیامک های دارای لینک و موارد مشابه باید از خط اختصاصی استفاده نمایید که در این موارد هم خط اختصاصی رایگان در برای ارسال پیامک در اختیار شما قرار داده می شود.

2. آیا ثبت خطوط اختصاصی نیازمند تمدید و پرداخت هزینه سالیانه می باشد؟

در حال حاضر هیچ یک از اپراتورهای پیامکی به جز اپراتور 2000 هزینه‌ای برای تمدید خط اختصاصی دریافت نمی‌کند و بالطبع ایده SMS نیز هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند ولی مطابق قرارداد ایده SMS با اپراتور های پیامک، در صورتی که هزینه تمدید خط اختصاصی توسط اپراتور دریافت گردد، ایده SMS نیز هزینه تمدید خط اختصاصی را جهت واریز به حساب اپراتور دریافت می‌کند.

 
3. امکان ارسال پیامک با خط اختصاصی به شماره های بلک لیست وجود دارد؟

برای ارسال پیامک به شماره های مسدود و بلک لیست، باید خط اختصاصی خود را از حالت تبلیغاتی به خط خدماتی اختصاصی تبدیل نمایید. برای اطلاع از شرایط و تعهدات به صفحه خط خدماتی مراجعه کنید.

4. آیا امکان ثبت و استفاده از چند خط اختصاصی به صورت هم زمان میسر است؟

بله. شما می توانید علاوه بر شماره های رند اشتراکی موجود در پنل پیامک، یک یا چند شماره با پیش شماره مورد نظر خود ثبت و استفاده کنید. در زمان استفاده از وب سرویس پیامکی یا ارسال پیامک از سامانه، خط مورد نظر برای ارسال پیامک را انتخاب نمایید.

 
5. تفاوت خط اشتراکی پیامکی و خط اختصاصی پیامکی چیست؟

اصلی ترین تفاوت خطوط اختصاصی و خطوط عمومی پیامکی قابلیت دریافت پیامک در خطوط اختصاصی می باشد.

می توانید از مخاطب خود درخواست کنید که متن و یا عدد مشخصی را به خط اختصاصی شما پیامک کند. دریافت پیامک توسط خطوط اختصاصی این امکان را برای شما فراهم می کند تا نظر سنجی و مسابقه پیامکی برگزار کنید. همچنین با استفاده از یک خط اختصاصی در سامانه پیامک می توانید از قابلیت هایی مانند نوبت دهی پیامکی، منشی عضویت، پاسخگوی خودکار پیامکی و… استفاده کنید.

علاوه بر این خط اختصاصی این امکان را برای شما فراهم می کند که در تبلیغات و بازاریابی از شماره اختصاصی خود استفاده نمایید.مخاطب می تواند شماره اختصاصی شما را در تلفن همراه خود ذخیره کند این در حالی است که اگر از خط عمومی استفاده کنید ممکن است دیگر کاربران سامانه پیامکی نیز از خط عمومی پیامک ارسال کنند و در واقع ذخیره کردن شماره خط عمومی در گوشی مخاطب بی معنی است.

با استفاده از یک خط اختصاصی می توانید با مخاطب خود ارتباط دوطرفه برقرار کنید. پیشنهادات، نظرات و انتقادات مخاطین را از طریق پیامک دریافت کنید و با استفاده از قابلیت پاسخگوی خودکار پیامکی با ارسال پیامک به صورت اتوماتیک از مخاطب خود تشکر کنید.