بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس
مقالات ایده اس‌ام‌اس

پنل اس ام اس رایگان و پنل پیامک رایگان

خیلی از افراد در اینترنت به دنبال پنل اس ام اس رایگان، پنل پیامک رایگان، سامانه پیامک رایگان، سامانه پیام کوتاه رایگان و حتی ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت هستند؛ آیا شما تاکنون به این نکته دقت کرده‌اید که سرور سامانه ارسال پیامک ماهیانه چند ده میلیون تومان هزینه دارد یا حقوق ماهیانه هر کارمند برای پشتیبانی از شما در شرکت حضور دارند چقدر است؟

به نظر شما دلیل سامانه پیامکی رایگان چیست؟ کم نیستند افرادی که سامانه پیامک رایگان یا پنل اس ام اس رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند اما هزینه سرور، کارمند، اجاره شرکت و… را چگونه تامین می‌کنند؟ آیا خیرخواهانه پنل پیامک به صورت رایگان در اینترنت قرار می دهند؟ برای پاسخ به این سوالات مهم در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

پنل اس ام اس رایگان آری، خیر؟!

برای پنل اس ام اس رایگان دو سناریو می‌توانیم تعریف کنیم، یا شرکت سامانه پیامکی آنقدر کوچک است که دفتر، کارمند و… در کل هزینه‌ای ندارد، در چنین سامانه پیامکی پشتیبانی از شما بی‌معنی خواهد بود یا اینکه این شرکت پنل پیامکی هزینه‌های خود را به نحو دیگری جبران می‌کند و متاسفانه کم نیستند شرکت‌هایی که تعرفه ارسال پیامک آن‌ها قبل از ارسال پیامک و بعد از ارسال پیامک به کلی متفاوت است.

پنل پیامکی رایگان و مصائب بعد از ثبت نام!

هنگام ثبت نام در سامانه پیامک رایگان اینطور به نظر میرسد شما هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنید پس امتحان کردن سامانه پیام کوتاه رایگان ضرری ندارد، اما بعد از ثبت نام باید سامانه پیامک را شارژ کنید تا بتوانید ارسال پیامک از طریق اینترنت را انجام دهید، از مشتریان ما کم نیستند افرادی که بعد از شارژ سامانه پیامک تمام مبلغی که بابت شارژ پرداخت کرده‌اند از دست داده‌اند. بنابراین اگر قصد خرید پنل اس ام اس رایگان را دارید باید مراقب کلاه برداری ها نیز باشید.

 

استفاده از یک پنل معتبر به جای پنل اس ام اس رایگان

ما پیشنهاد می کنیم به جای انکه دنبال سامانه پیامک رایگان باشید، یک پنل اس ام اس حرفه‌ای تهیه کنید که پشتیبان و پاسخگوی شما باشد تا از خرید خود پشیمان نشوید، زمانی که نیازمند پشتیبانی هستید یک تیم حرفه‌ای برای پاسخگویی به سوالات شما حاضر باشند و هر زمان که پیامک شما ارسال نشد سریعا بتوانید این مورد را با پشتیبانی در میان بگذارید. ما یک راهنمای کامل برای خرید سامانه پیامکی نوشته ایم، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید پنل اس ام اس را مطالعه نمایید تا با نحوه خرید یک پنل ارسال پیامک معتبر آشنا شوید.

اگر هنوز سوالی در ذهن شما برای خرید پنل اس ام اس رایگان باقی مانده است، می‌توانید به صورت تلفنی یا از طریق دیدگاه‌ این مقاله  سوالتان را مطرح نمایید تا در کوتاه‌ترین زمان به سوال شما پاسخ دهیم.

تست ارسال پیامک رایگان؛ روش جایگزین سامانه پیامک رایگان

اگر به جای ثبت نام و خرید پنل پیامک رایگان هدف شما خرید پنل اس ام اس معتبر است و می خواهید قبل از خرید پنل پیامکی تست ارسال پیامک رایگان انجام دهید و از رسیدن پیامک به شماره موبایل خود مطمئن شوید می توانید از طریق لینک زیر در سایت ایده SMS  نسبت به ارسال رایگان پیامک تست استفاده نمایید. جالب است بدانید که با سامانه پیامکی ایده SMS قابلیت ارسال پیامک به لیست سیاه نیز در اختیار شما قرار داده می شود و می توانید به شماره های مسدود نیز پیامک بفرستید برای ارسال پیامک تست رایگان با وارد کردن شماره موبایل خود در لینک حتی اگر دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده باشید پیامک تست را دریافت می کنید.

http://idehsms.ir/send-test

تعرفه ارسال پیامک در سامانه پیامک رایگان

برخلاف تصور عموم مردم، سامانه پیامک رایگان معمولا دارای تعرفه‌های ارسال بالاتری هستند. زیرا بعد از ارسال چند پیامک رایگان از شما می خواهند تا حساب خود را شارژ کنید و در هنگام شارژ هزینه بیشتری برای جبران پیامک های رایگان ارسال شده دریافت می کنند. از طرفی پنل پیامکی رایگان امکانات کمتری به کاربران ارائه می‌دهند، چندان به روز نمی‌شوند و مهمتر از هر چیز، پشتیبانی خوبی از کاربران انجام نمی شود و ثبات چندانی ندارند. به همین دلیل ما در دوران کاری حرفه‌ای خود، بارها شاهد ورشکستگی و سقوط سامانه پیامک رایگان زیادی بوده‌ایم که شارژ کاربرانشان نیز از بین رفته است. از طرفی قرارداد یا مدرک معتبری برای پیگیری نیز وجود ندارد مادر مقاله نحوه انعقاد قرارداد سامانه پیامک به طور کامل در مورد نحوه همکاری با یک پنل پیامکی معتبر صحبت کرده ایم.

علت وجود پنل اس ام اس رایگان چیست؟

سوالات فوق سوالاتی است که برای افراد زیرک و کنجکاو که همیشه به دنبال انتخاب های هوشمندانه هستند به وجود می آید. در بررسی های صورت گرفته و با تماس های متعدد با سایت پنل اس ام اس رایگان (اعم از ایرانی و یا خارجی) نتایج ذیل جهت گزارش به شما مخاطب عزیز بدست آمد: می توان گفت ارسال پیام کوتاه رایگان توسط اکثر این سایت ها امکان پذیر و این موضوع حقیقی است اما اینکه ارسال پیامک توسط شما چه سودی برای این سایت ها دارد اینچنین است که:

«این سایت ها و یا شرکت های ارائه ارسال پیام کوتاه رایگان، در متن پیامک شما تصرف کرده و پیامک های تبلیغاتی شرکت ها را در ادامه پیامک ارسالی شما درج می کنند.»

با توجه به اینکه قبل از ارسال پیامک رایگان شما می بایست در این سایت‌ها عضو شوید از این جهت اطلاعاتی از قبیل سن، ایمیل، شماره کد ملی، شغل و … از شما درخواست می کنند و پس از تایید این اطلاعات اجازه ارسال پیامک رایگان را به شما می دهند. با این ترفتد بانک اطلاعات مناسبی را برای مقاصد آینده خود بدست می آورند.

برخی از اهدافی که از جمع آوری شمار های ارسالی شما استفاده می شود:

  • برای مقاصد تبلیغاتی
  • جهت فریب و کلاه برداری در درازمدت
  • فروش شماره های شما تحت عنوان “بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل”

حرف آخر : هیچ ارزانی بی علت نیست و هیج رایگانی برای افراد باهوش وجود ندارد.

نویسنده

علی رحمان پور

سامانه پیام کوتاه ایده SMS

زمینه فعالیت ایده پردازان :

خدمات اینترنت ADSL , Wireless ,TDLTE و سامانه پیامکی و بازاریابی و تبلیغات

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.