بیش از 10 سال ما به شرکت ها کمک می کنیم تا به اهداف مالی و تجاری خود برسند. اونوم یک آژانس سئو محور مبتنی بر ارزش گذاری است.

اطلاعات تماس

سامانه‌ پیامک کوتاه یا سامانه پیامک یک نرم‌افزار آنلاین و تحت وب برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت است. سامانه پیام کوتاه از طریق api به پنل پیامک مخابرات متصل می شود، سامانه پیام کوتاه به شما اجازه می دهد بدون نیاز به خرید سخت افزار بتوانید پیامک ارسال نمایید، این پیامک می توانید پیامک تبلیغاتی باشد یا اینکه پیامک شما به صورت خودکار از طریق وب سرویس ارسال شود.

با خرید سامانه پیام کوتاه قابلیت های متونع برای ارسال پیامک در اختیار شما قرار می‌گیرد و به شما اجازه ارسال پیامک می دهد اگر هنوز در مورد خرید سامانه پیامک مردد هستید، مقاله کاربردهای سامانه پیامک را مطالعه نمایید در این مقاله ما کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای اصناف مختلف را توضیح داده‌ایم.

به طور کلی سامانه پیامک به شما اجازه ارسال پیامک گروهی و انبوه می دهد یا اینکه شما می توانید پنل پیامک را به سایت، اپلیکیشن، حسابداری و… متصل کنید تا پیامک به صورت اتوماتیک و خودکار ارسال شود.

 

در سامانه پیامک بانک شماره موبایل مختلف به تفکیک شهر و استان، منطقه و پیش شماره، کد پستی و… را در اختیار شما قرار میدهد، همچنین شما می توانید از طریق فایل اکسل یا ارسال پیامک به مخاطبین گوشی نیز sms ارسال نمایید یا می توانید پنل پیامک را از طریق وب سرویس اس ام اس به سایت یا حسابداری متصل کنید تا به صورت خودکار پیامک ارسال شود.

 

بنابراین سامانه پیامک کوتاه یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب است که به شما اجازه ارسال پیامک از طریق اینترنت را می دهد و شما با خرید سامانه پیام کوتاه نام کاربری و رمز دریافت می کنید که می توانید وارد سامانه پیامک شوید و پیامک ارسال نمایید.

در پنل پیامکی قابلیت های متوعی برای ارسال پیامک وجود دارد، هر جای صحبت از پیامک باشد مطمئن این پیامک به واسطه پنل پیامک ارسال شده است.

قابلیت‌های سامانه پیام کوتاه

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

با استفاده از یک سامانه پیام کوتاه شما می‌توانید به تعداد بالا پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. شما قادر هستید براساس سن و جنسیت، محله و منطقه، استان و شهر و… پیامک ارسال کنید، اگر می‌خواهید از تمامی روش‌های ارسال اس ام اس مطلع شوید، لطفا صفحه ارسال پیامک تبلیغاتی را مطالعه نمایید.

شما با توجه به کسب‌وکار خود به بانک شماره‌های متفاوتی نیاز دارید. برای مثال یک آرایشگاه زنانه تنها به مشتریان زن نیاز دارد و ارسال پیامک تبلیغاتی بدون هدف، باعث می‌شود نیمی از بودجه تبلیغاتی شما هدر برود، چرا که مردان هیچوقت مشتری آرایشگاه زنانه نیستند، اما با استفاده از سامانه پیام کوتاه می‌تواند فقط به بانوان پیامک‌ تبلیغاتی ارسال کند. این بانک شماره‌ها برای ارسال پیامک هدفمند به شما کمک‌ می‌کند. شما با خرید سامانه پیام کوتاه به بانک‌ شماره‌های طبقه‌بندی شده براساس شهر و منطقه، شغل، جنسیت، سن و کد پستی و … دسترسی دارید.

ایجاد باشگاه مشتریان

در یک سامانه پیام کوتاه امکانات متعددی وجود دارد که کار بازاریابی شما را راحت می‌کند، شما به تدریج با کار کردن با سامانه پیامکی به مرور با این امکانات آشنا خواهید شد (البته می‌توانید راهنمای شروع استفاده از پنل اس ام اس و آموزش ویدیویی کار با سامانه پیامک را مشاهده نمایید.)

ابزارهایی مانند ارسال پیامک تبریک تولد، ارسال پیامک خودکار اقساط، سیستم کدخوان و تایید اصالت کالا، قرعه کشی و نظرسنجی پیامکی، کارت ویزیت الکترونیکی،  و… به شما کمک می‌کند تعامل خود با مشتری را افزایش دهید و به تدریج مشتریان و درامدتان را افزایش دهید.

 

برای استفاده از سامانه پیام کوتاه نیازی به دستگاه خاصی نیست و شما با استفاده از موبایل، لپ تاپ، تبلت و …. (هر وسیله ای که به اینترنت وصل شود می تواندی از سامانه پیامک استفاده نمایید)

 

کار کردن با سامانه پیامکی بسیار راحت است؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سامانه پیامکی سادگی کار با نرم افزار پنل اس ام اس است تا شما بتوانید به راحتی با پنل پیامک کار کنید و نیاز به دانش تخصصی خاصی نداشته باشد. شاید یکی از نزدیک‌ترین مثال‌ها از راحتی کار کردن با سامانه پیام کوتاه پنل ایمیل است که شما خیلی راحت از طریق آن می‌توانید ایمیل ارسال کنید، دریافت کنید.

 

سامانه پیام کوتاه ایده SMS ابزار قدرتمند برای ارسال و دریافت پیامک است. این سرویس به شما کمک می کند تا با کمترین زمان پیامک خود را به دوستانتان ارسال کنید و یا تبلیغات خود را برای میلیون ها کاربر تلفن همراه ارسال نمایید،خدماتی که این نرم افزار تحت وب در اختیار شما قرار می دهد عبارت اند از:

ارائه کنترل پنل اختصاصی و کاملا فارسی
امکان اختصاص چندین شماره برای یک کاربر
اختصاص خط ۸ رقمی به تمامی کابران
عدم نیاز به سیم کارت ، مودم های GSM  و هر گونه سخت افزار جانبی
امکان ارسال به موبایل های همراه اول ، ایرانسل و تالیا
امکان ارسال به شماره های فعال در سطح کشور به تفکیک دائمی و اعتباری
دسترسی به بانک اطلاعاتی و شماره های فعال سطح کشور بر اساس استان ، شهر و منطقه
ارسال با نام تجاری امکان پذیر شد(کلیک کنید)

امکان ارسال پیام بصورت انفرادی و گروهیامکان ارسال از فایل های اکسل و Text
امکان ارسال پیامک مناسبت جهت تبریک تولد ، اتمام تاریخ بیمه و …
امکان ارسال کارت ویزیت
امکان ارسال پیامک هوشمند
امکان ارسال پیامک فلش و باز شدن اتوماتیک آن در گوشی دریافت کننده
امکان ارسال بصورت متناظر
امکان ارسال بصورت زماندار
امکان ارسال به کد پستی
امکان ایجاد سامانه کد خوان ، کارت گارانتی ، کارت قرعه کشی و …
امکان ایجاد نظرسنجی
امکان ارسال از موبایل
پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام های دریافتی
امکان انتقال پیام های دریافتی به موبایل مدیر پنل
امکان فیلتر پیامک های دریافتی و ایمیل
امکان شارژ انلاین حساب کاربری
امکان گروه‌بندی مخاطبین و ایجاد دفترچه تلفن
پشتیبانی ۲۴ ساعته توسط تیم پرند SMS
امنیت، سرعت و کیفیت بسیار بالای ورود، پردازش، خروجی و نگهداری اطلاعات
امکان گزارش گیری ، قابلیت جستجو در پیام های دریافتی و ارسالی و…
گزارش کامل و دقیق از حساب کاربری با قبلیت پرینت و تهیه فایل PDF
سرویس SMS ویژه برنامه نویسان (API )
سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS ( سرعت بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ پیام در دقیقه می باشد)

بعد از خرید سامانه پیامک به صورت اتوماتیک یک پیامک به شما ارسال می‌شود که حاوی نام کاربری و رمز ورود به سامانه پیام کوتاه می باشد شما وارد صفحه ورود به سامانه پیامک شود و نام کاربری و رمز را وارد کنید تا بتوانید از سامانه پیامک استفاده نمایید.

نویسنده

علی رحمان پور

سامانه پیام کوتاه ایده SMS

زمینه فعالیت ایده پردازان :

خدمات اینترنت ADSL , Wireless ,TDLTE و سامانه پیامکی و بازاریابی و تبلیغات

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.