اگر صاحب آژانس مسافرتی هستید باید بدانید که برای جذب مشتری جدید و ارتباط با مشتری های قدیمی داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار میرود و اگر از آن استفاده نکنید یا به درستی استفاده نکنید نمیتوانید با رقیبان خود رقابت کنید. شما علاوه بر استفاده از پنل پیامکی برای آزانس مسافرتی به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز، میتوانید بازرایابی پیامکی داشته باشید و تبلیغات خود را در طول سال با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی انجام دهید.
بهترین راه برای ارتباط و حفظ مشتری های قدیمی
اولین اقدام شما باید ذخیره اطلاعات مشتریان سال های گذشته باشد، بهترین گزینه برای برنامه های پیش روی شما همین مشتری های سابق شما هستن که اگر از شما خاطره ای خوش داشته باشند میتوانید با یک تخفیف خوب، آفر جدید خود را برای آنها پیامک کنید و منتظر بازگشت آنها باشید، فراموش نکنید که حتما نام مخاطب را در متن پیام خود بگنجانید و لینک سایت یا شبکه اجتماعی خود را برای اطلاعات بیشتر در متن پیام قرار دهید.
جذب مشتری جدید با سامانه پیامکی
شما به عنوان یک آژانس مسافرتی برای برگزاری تورهای مسافرتی خود باید مشتریانی رو جذب کنید که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در یک استان باشد، زیرا احتمال اینکه مشتری شما مبدا تور خود را استانی دیگر در نظر بگیرد بسیار بسیار کم است! با این تفاسیر برای پیدا کردن مشتری های جدید براحتی میتوانید از پنل پیامک
کمک بگیرید و با هزینه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنید.
مزیت سامانه پیامکی برای مشتریان شما
یکی از مهم ترین ویژگی های پنل پیامک برای آژانس مسافرتی این است که لازم نیست مشتریان شما برای اطلاع از تغییر زمان پرواز یا اطلاعات مربوطه به کامپیوتر یا اینترنت دسترسی داشته باشند.
پیامک های ارسال شده شما از طریق پنل اس ام اس، مستقیم به دست مشتری شما خواهد رسید و این پیام در جای امنی از گوشی او ذخیره میشود و میتواند دوباره برای یادآوری به آن مراجعه کند. زمانی که مشتریان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روی موبایل خود دریافت کنند می توانند تجربه مسافرتی شیرین و لذت بخش با آژانس مسافرتی شما داشته باشند و با این کار شما مجموعه ای منظم و حرفه ای در ذهن مشتری جلوه خواهید کرد. برای موفقیت در ارتباط های پیامکی، فقط ارسال پیامک تبلیغاتی و داشتن مشتری کافی نیست، باید برای مشتری رضایت ایجاد شود تا منجر به وفاداری مشتری شود. ایجاد رضایت مشتری وتبدیل آنها به مشتری وفادار، یکی از بهترین کانال های تبلیغاتی است.
خدمات ویژه آژانس های مسافرتی با کمک سامانه پیامکی به مشتریان :
استفاده از سامانه پیامکی علاوه بر تمام مزایایی که برای شما دارد و در ادامه خواهیم گفت، باعث صرفه جویی در انرژی کارکنان شما میشود و دیگر نیازی نیست تا مسئولان آژانس با مشتریان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات این چنینی مطلع کنند.
ارسال پیام کوتاه پس از رزرو
بعد از رزرو خدماتی که شما ارائه میدهید باید با استفاده از پیامک، مشتری را از جزئیات آن با خبر کنید. اگر سایت داشته باشید پنل ایده اس ام اس از طریق وب سرویس به آن متصل میشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پیامک به دست مشتری شما خواهد رسید.
” (نام مشتری) عزیز
رزرو بلیط شما با کد تایید ۵۸۶۵۲ با موفقیت انجام شد
یادآوری زمان و اطلاعات سفر
قبل از شروع سفر بهترین زمان برای این است که نشان دهید همه چیز تحت کنترل شماست و چیزی از قلم نیفتاده است، وقت این است که زمان و اطلاعات دقیق سفر یا پرواز را برای مشتری خود پیامک و در واقع یادآوری کنید، همچنین تغییرات ناگهانی پیش آمده مثل عوض شدن هتل یا ساعت را هم میتوانید از این طریق اعلام کنید.
——————————————————————————————————
” (نام مشتری) عزیز
تور ۳ روزه کویر مصر، حرکت از تهران میدان آرژانتین در تاریخ ۰۹/۰۱/۹۹ در ساعت ۰۶ بامداد انجام خواهد شد.
لطفا نیم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور یابید.
با تشکر
آژانس(نام آژانس) “
——————————————————————————————————
اطلاعات گردشگری در پیامک
پنل پیامک برای آژانس مسافرتی این مزیت را دارد که در سفرهای مشتریان، از شما یک همسفر و لیدر میسازد، با دادن اطلاعاتی در رابطه با مکان های دیدنی و تاریخچه مقصد مخاطب خود، میتوانید احساس خوبی به مشتریان منتقل کنید، البته که باید مراقب باشید در این زمینه زیاده روی نکنید چون نتیجه عکس دارد. همچنین در روز آخر اقامت مسافران نیز می توانید زمان پرواز برگشت و تحویل هتل و هرگونه تغییر در زمان حرکت را به آنها یادآوری کنید.
” (نام مشتری) عزیز
هوای کویر مصر در پاییز به نحوی است که حتی پوشیدن یک تیشرت برای شما کافی هست البته برای روز و در شب حتما به یک ژاکت نیاز پیدا خواهید کرد، معمولا بیشتر تورهای گردشگری در شب آتش روشن میکنند و به شب نشینی کنار آتش میپردازند که بسیار لذتبخش است و خاطرهای خوش را برای شما رقم خواهم زد که هیچوقت فراموش نخواهید کرد.
——————————————————————————————————
امیدواریم خاطرات خوبی را در سفر ما با تجربه کنید.
آژانس(نام آژانس) “
——————————————————————————————————
نظرسنجی از مشتریان
بعد از اتمام سفر میتوانید پیامکی مبنی بر رضایت و انتقاد و پیشنهاد از سفر برای مشتریان ارسال کنید و از نظرات آنها استفاده کنید و از آنها بخواهید کم و کاستی ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنین میتوانید در پایان سفر از آنها بخواهید عضو باشگاه مشتریان شما شوند و از تخفیفات ویژه ای که برای اعضای باشگاه در نظر میگیرید بهره مند شوند.
——————————————————————————————————
” (نام مشتری) عزیز
از اینکه (نام آژانس) را برای سفرخود انتخاب کردید از شما متشکریم.
در راستای بهبود خدمات گردشگری به شدت مشتاق نظرات شما هستیم.
در صورت تمایل با کلیک بر روی لینک زیر نظرتان را با ما در میان بگذارید.
با تشکر
آژانس(نام آژانس) “
——————————————————————————————————
پیامک تبریک مناسبت ها و اعلام تخفیف ها
شما می توانید با ارسال پیامک تبلیغاتی آژانس و دفتر گردشگری خود را به مشتریان، جهت استفاده از تور ها و تخفیف های ویژه و بسته های تور ویژه برای فصول مختلف آگاه کنید. مشتریان قدیم و جدید خود را برای شرکت در این تور ها تشویق کنید؛ و برایشان تخفیف ویژه در نظر بگیرید.
تور ۷ روزه ترکیه برای مشتریان قبلی با ۲۰ درصد تخفیف و برای مشتریان جدید با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می شود.
با تشکر
آژانس(نام آژانس) “
امروزه تمامی مشاغل باید برای برتری در کسب و کار و نگه داشتن مشتری های قبلی ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پیامک تبلیغاتی استفاده نکنند به احتمال زیاد مشتریان خود را از دست میدهند.
پنل ایده اس ام اس با برخورداری از قابلیت های بی شماری از قبیل:
- ارائه خدمات ارسال و دریافت پیام کوتاه در بستر اپلیکیشن ها و وبسایت ها
- – ارائه SLA در زمینه سرعت و کیفیت پیامدهی
- ارائه تعهد محرمانگی اطلاعات (NDA)
- ارائه راهکارهای اطلاع رسانی دقیق به مشتریان
- ارائه راهکارهای اطلاع رسانی دقیق به مشتریان
- ارسال بیش از ۶ میلیون پیامک روزانه
ارائه تعرفه ارسال رقابتی و… - می تواند آژانس گردشگری شما را برای ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمینه مسافرتی و گردشگری یاری نماید.